این بنده ی روسیاه برمی گردد...

متن مرتبط با «سیگار» در سایت این بنده ی روسیاه برمی گردد... نوشته شده است

پسر پادشاه که تو خیابون ته سیگار جمع نمیu200cکنه...!

  • نیلوبلاگ

    بسم الله... بعضی جملهها رو آدم مینویسه میچسبونه روی دیوار اتاقش تا هر روز نگاهش بهشون بیفته. بعضی عکسا رو آدم چاپ میکنه... ولی کاش میشد بعضی حرفها رو با صدای گویندهش هر روز و هر لحظه توی ذهن پخش کرد...با صدای بلند...بلکم یادمون نره که در جواب هر وسوسهای بگیم: برو آقا این کار ما نیست اصلا. پسر پادشاه که تو خیابون ته سیگار جمع نمیکنه... :( متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین ن...

    ادامه مطلب