این بنده ی روسیاه برمی گردد...

متن مرتبط با «منصور» در سایت این بنده ی روسیاه برمی گردد... نوشته شده است

همچو منصور...

  • نیلوبلاگ

    بسم الله الرَّحمن الرَّحیم دیشب فیلم منصور رو دیدم. فارغ از حمد خدا و بوسیدن دست عوامل برای خوبیهای بیشمار فیلم و بغضی که هنوز با یاد شهید ستاری توی گلومه، یه حرف برام خیلی عجیب بود.  مهندس ثنایی کسیه که از دو روییها خسته است و میخواد بره. شهید ستاری شخصاً میره سراغش و با کمک همین آدم کارها رو جلو میبره.  این آدم که با حمایت شهید ستاری پروژه ساخت اولین هواپیمای ایرانی رو طراحی و اجرا میکنه، توی مصاحبهش آخر فیلم یه جملهای داره که میگه: من یه اعتقادی دارم، اونم اینه که سختترین...

    ادامه مطلب