بسم الله...
بعضی جملهها رو آدم مینویسه میچسبونه روی دیوار اتاقش تا هر روز نگاهش بهشون بیفته.
بعضی عکسا رو آدم چاپ میکنه...
ولی کاش میشد بعضی حرفها رو با صدای گویندهش هر روز و هر لحظه توی ذهن پخش کرد...با صدای بلند...بلکم یادمون نره که در جواب هر وسوسهای بگیم:
برو آقا این کار ما نیست اصلا.
:(
این بنده ی روسیاه برمی گردد......ما را در سایت این بنده ی روسیاه برمی گردد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69